5 Kasım 2016 Cumartesi

Oyunlar ve Ben

Küçük yaştan beri oyunlara çok meraklıyım.Hatta bilgisayarı oyun indirirken bile çöktürdüğüm olmuştur.
Oyunlara o kadar meraklıyım ki torrent belki benim sayemde ayakta diyebilirim.Bugün ise biraz sizlerle oyunlar hakkında konuşacağız.Günümüzde çıkan oyunlar grafik açısından çok güzel ancak hikayeler biraz kötü.En son oynadığım Uncharted 4 oyununun hikayesi gerçekten çok güzeldi.Bazı oyunlar ise çoğu bilgisayarı kaldıramıyor.Örneğin Gta 5.Çoğu bilgisayar kaldıramıyor.Gelelim konsol tarafına.Onlar ise Apu sistem kullanıyor. Konsollarda oyun bir başka oluyor desek yeridir. Özellikle Gta 5 harika bir oyun.Gelelim Steam'e,açıkçası ben Steam'den çok oyun alan birisi değilim ama call of duty serisini Steam'den bitirdim.Bu aralar ise biraz Cs.Go'ya sardım.Gerçekten Cs.Go insanı içine çekiyor.

Gelelim son oyun Call Of Duty.Bu oyun ile çoçukluğum geçti diyebilirim.Gerçekten çok güzeldi.Favori karakterim ise Mactavish ve Price'idi.

Favori 10 Oyunum

  • Call Of Duty Modern Warfare 2
  • Pes 2013
  • Cs Go
  • Gta V
  • Need For Speed Shıft
  • Half Life 2
  • Pes 2017
  • Mafia 3
  • Gta San Andreas
  • Gta Vice City


Unknown
Unknown

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder